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UPAO » 1. TESIS PREGRADO » FACULTAD DE CIENCIAS ECONÓMICAS » Administración »


Las ventajas competitivas y la lealtad del cliente de la tienda comercial Karla & Camila ciudad de Talara Piura año 2017

Fecha: 2019
Universidad Privada Antenor Orrego - UPAO
T_ADMI_774
Descripción
El presente estudio se ha realizado con el propósito de determinar si las ventajas competitivas influyen en la lealtad del cliente de la tienda comercial Karla & Camila en la ciudad de Talara año 2017. El problema formulado para la investigación fue: ¿Cómo las ventajas competitivas influyen en la lealtad del cliente de la tienda comercial Karla & Camila en la ciudad de Talara - Piura año 2017. Como objetivos especificos se planteo: Identificar el nivel de lealtad de los clientes de la tienda comercial Karla & Camila, conocer las ventajas competitivas con las que cuenta la tienda comercial Karla & Camila, determinar el nivel de relación entre lasa ventajas competitivas y la lealtad del cliente de la tienda comercial Karla & Camila año 2017

Descripción
The present study was carried out with the purpose of determining if the competitive advantages influence the customer loyalty of the Karla & Camila commercial store in the city of Talara in 2017. The problem formulated for the investigation was: How competitive advantages influence in the customer loyalty of the Karla & Camila commercial store in the city of Talara - Piura in 2017. And it was hypothesized: Competitive advantages positively influence the customer loyalty of the Karla & Camila store in the city Talara - Piura year 2017. Specific objectives were: Identify the level of loyalty of the customers of the Karla & Camila commercial store, know the competitive advantages of the Karla & Camila store, determine the level of relationship between the competitive advantages and customer loyalty of the Karla & Camila commercial store in 2017. The population consisted of 152 people, which is equivalent to the average of the first semester of 2016. The sample for this investigation was 111 clients. The design of the research used was cross-sectional correlation, in terms of techniques and data collection instruments the survey was used. Arriving at the conclusion to which there is sufficient evidence to demonstrate that there is a highly significant relationship between competitive advantages and customer loyalty since we find that the value of r = 0.788 and with a P = 0.0001.
Tipo
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
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